finewines.se - vinforum för folk med smak
september 10, 2010, 07:02:58 am *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
Nyheter: För att späda på Anders fördomar (underliga som de må vara då han hyllar Judas Priest) så rekommenderas härmed filmen 'Nakna Män'. Se nu!

Startsida   Hjälp Sök Logga in Registrera  
Sidor: 1 [2] 3
  Skriv ut  
Författare Ämne: Forumet ser fuckat ut  (läst 2586 gånger)
anders

Antal inlägg: 2381

« Svara #15 skrivet: december 17, 2008, 10:52:06 am »

Inte jag. Sjukt konstigt!

Träsprit... eller har du problem med kontaktlinserna nu igen?
Loggat

Att bada bastu utan en öl är som att ha sex utan en kvinna, det går men man märker att det saknas något...
CH

Antal inlägg: 1893

Sär skrivare

« Svara #16 skrivet: december 17, 2008, 10:54:38 am »

Träsprit... eller har du problem med kontaktlinserna nu igen?

Jag tror på kontaktlinserna
Loggat
Jimmy Forsman
Administrator

Antal inlägg: 3190

Champagnetorsk.

E-post
« Svara #17 skrivet: december 17, 2008, 10:55:59 am »

Det är alltid kontaktlinserna....

Loggat

The monster formerly know as Krug

"Tool is exactly what it sounds like: It's a big dick. It's a wrench.... we are... your tool; use us as a catalyst in your process of finding out whatever it is you need to find out, or whatever it is you're trying to achieve" - Maynard James Keenan
CH

Antal inlägg: 1893

Sär skrivare

« Svara #18 skrivet: juni 11, 2009, 11:54:58 am »

Här har det hänt grejer. Har du inget att göra på jobbet Krug?

Det ser förövrigt bra ut och känns som lite lättare att hitta det man söker nu.
Loggat
Jimmy Forsman
Administrator

Champagnetorsk.

E-post
« Svara #19 skrivet: juni 11, 2009, 12:01:42 pm »

Här har det hänt grejer. Har du inget att göra på jobbet Krug?

Det ser förövrigt bra ut och känns som lite lättare att hitta det man söker nu.

Jag fick lite städnojja...

Så här innan lunch.
Loggat

"Tool is exactly what it sounds like: It's a big dick. It's a wrench.... we are... your tool; use us as a catalyst in your process of finding out whatever it is you need to find out, or whatever it is you're trying to achieve" - Maynard James Keenan
Elvis
Moderator

Antal inlägg: 1429

« Svara #20 skrivet: juni 11, 2009, 05:46:56 pm »

Jag tycker också att det blivit bättre. T.ex. bra att vinkällaren inte längre än underforum till vin.
Loggat

"Too much of anything is bad, but too much Champagne is just right." - Mark Twain
Sjödin

Antal inlägg: 572

« Svara #21 skrivet: januari 28, 2010, 09:46:33 am »

Är det bara jag som fått problem med forumet senaste dagarna? Det tuggar och tuggar.....
Loggat
Elvis
Moderator

« Svara #22 skrivet: januari 28, 2010, 12:21:54 pm »

Jag har inte haft några problem, och jag har provat från flera olika Internetuppkopplingar i olika länder.
Loggat

"Too much of anything is bad, but too much Champagne is just right." - Mark Twain
Jimmy Forsman
Administrator

Champagnetorsk.

E-post
« Svara #23 skrivet: januari 28, 2010, 12:23:09 pm »

Jag har fått något konstigt meddelande ibland om att det inte kan ansluta till någonting... Det har varit via en BB uppkoppling, i övrigt inga problem.
Loggat

anders

Antal inlägg: 2381

« Svara #24 skrivet: januari 28, 2010, 01:00:52 pm »

Jag har fått något konstigt meddelande ibland om att det inte kan ansluta till någonting... Det har varit via en BB uppkoppling, i övrigt inga problem.

Jag ser det också emellanåt. Jag har för mig att meddelandet gäller att databasen (där alla våra intelligenta konversationer sparas) inte kan nås.

Är det bara jag som fått problem med forumet senaste dagarna? Det tuggar och tuggar.....

Ser det också ibland. Slutar ofta med ett felmeddelande i stil med att servern kan inte nås.

Jag misstänker en konspiration av våra arbetsgivare. De vill att vi ska arbeta...  Arg
Loggat

Att bada bastu utan en öl är som att ha sex utan en kvinna, det går men man märker att det saknas något...
Bubblaren

Antal inlägg: 1033

« Svara #25 skrivet: januari 31, 2010, 09:06:47 am »

Jag ser det också emellanåt. Jag har för mig att meddelandet gäller att databasen (där alla våra intelligenta konversationer sparas) inte kan nås.

Ser det också ibland. Slutar ofta med ett felmeddelande i stil med att servern kan inte nås.

Jag misstänker en konspiration av våra arbetsgivare. De vill att vi ska arbeta...  Arg

Har fått samma fel jag också, men bara i början av föra veckan. Tror det kan stämma det där med konspiratoriska arbetsgovare, för så länge jag var egenföretagare så hände det aldrig  Cheesy
Loggat
Elvis
Moderator

« Svara #26 skrivet: juli 16, 2010, 11:15:12 am »

Vad har hänt nu, Jimmy? Forumet ser inte ut som igår.
Loggat

Jimmy Forsman
Administrator

Champagnetorsk.

E-post
« Svara #27 skrivet: juli 16, 2010, 11:31:15 am »

Inte den blekaste.

Internetsupporten ligger på stranden och vägrar hjälpa till. Det ordnar sig säkert.
Loggat

Ilza

Antal inlägg: 8

E-post
« Svara #28 skrivet: juli 16, 2010, 12:43:38 pm »

Vad har hänt nu, Jimmy? Forumet ser inte ut som igår.

Något har hänt med standardtemat, går du in i din profil och väljer t ex SMF default ser det mer normalt ut.
Loggat
shorepower

Antal inlägg: 1235

« Svara #29 skrivet: juli 16, 2010, 01:26:12 pm »

Något har hänt med standardtemat, går du in i din profil och väljer t ex SMF default ser det mer normalt ut.
Håller med, istället för den lite kalla/hårda stilen så har det fallit in i lite mer softa toner, typ rosa tenniströjor på reklambyrå som vill vara het men inte riktigt är det. Kanske Krug bytt stil och bejakar andra sidor av sig själv  Glad
Loggat

”Familjen Törstig vill ha en flaska till”  - Tolvan
Sidor: 1 [2] 3
  Skriv ut  

Gå till:  

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!