Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

1959-2012 Haut-Brion vinmiddag 21 nov, Stockholm

Magikern

Medlem
Tyvärr får jag nog avstå från denna provning pga. begränsad budget. Hoppas någon på forumet är på plats och kan rapportera. Gissar att den är fullbokad redan. ;)
 

Daniel B

IT- & dryckesnörd
Tekniskt ansvarig
Stämmer in med Magikern, det hade varit roligt men jag har så mycket annat just nu. Det vore dock mycket roligt att få läsa lite rapporter efteråt!
 

Jos

Medlem
Jag hade faktiskt skramlat ihop pengarna och hängt på om jag inte var i Hong Kong just då :(

Men å andra sidan käkar vi Chefs Table på Bo Innovation kvällen efter så riktigt ledsen är jag ändå inte ;)
 
Toppen