Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Appar

Tomas Lindblom

fd Deppodi
Moderator
CellarTracker använder jag.
Har hört att vinpratarna rekommenderar delectable, men aldrig provat själv. Fördelen där verkade vara att man kunde fota flaskorna istället för att söka efter en viss producent/flaska.
 

Emanuel

Instagram; Swedish Champagne Dude
CellarTracker använder jag.
Har hört att vinpratarna rekommenderar delectable, men aldrig provat själv. Fördelen där verkade vara att man kunde fota flaskorna istället för att söka efter en viss producent/flaska.
-Det kan man ju numera med CT också om man har appen, de integrerade ju fotofunktionen från Vivino där...
 

sunqan

Vinös
Tack och lov är det bättre täckning i pk-huset än det var i passagen.

Jag har kört ct sen 2011 (excel innan dess) appen är helt ok numer, men fulla webben har fortfarande sina fördelar.

Smaknoter och värderingar finns plus länkning till winesearcher. Har man abonnemang på wine advocate och liknande finns det stöd för smaknoter och poäng därifrån (utöver smaknoter och poäng från kollektivet)

Och sen betalar man vad man tycker det är värt...
 
Toppen