Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Auktioner

zaar

Medlem
Hejsan!
Mitt första inlägg här efter att jag suttit och lusläst era informativa och i många fall roliga trådar. Är ny i vinvärlden och försöker smaka på massa olika vin för att hitta vad som passar mig (dock inte i de prisklasser ni jobbar i). Vet inte om detta tips är något att ha men jag hittade en auktionssida igår som har viner som kanske passar herrarna, vet dock inte om priserna är bra eller så men man kanske kan göra några klipp om man är insatt i det.

Adressen är: http://www.lauritz.com/ om någon är intresserad!

De hade även lite klockor för de som var intresserade av sånt! :)

/zaar
 

Keen

slan
SV: Auktioner

Såg ut att finnas en väldig massa trevligt. Lite oklara saker också, vem fan säljer en gammeldansk på auktion liksom, ok att den var en del av flera flaskor men ändå.


Kan ta den där magnum Latour '82 tack ;D
 
Toppen