Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Barolo i Malmö

Karl

Medlem
Hur är det med Malmö killar/tjejer här på forumet. Skulle vara kul att ha en barolo provning. Kanske prova lite senare årgångar för att se vad som ska läggas i källaren av 2010. Eller 2009, jag tror det finns en hel del fina viner här att dricka under tiden man väntar på att andra årgångar ska mogna. Tysk riesling är också av intresse. Jag har en hel del viner i källaren men inte så många kompisar som är lika vintokiga som jag. Hör gärna av er!
 

Mattias Schyberg

Administratör
Hur är det med Malmö killar/tjejer här på forumet. Skulle vara kul att ha en barolo provning. Kanske prova lite senare årgångar för att se vad som ska läggas i källaren av 2010. Eller 2009, jag tror det finns en hel del fina viner här att dricka under tiden man väntar på att andra årgångar ska mogna. Tysk riesling är också av intresse. Jag har en hel del viner i källaren men inte så många kompisar som är lika vintokiga som jag. Hör gärna av er!
Jag hoppas för din skull att det finns lite FW-folk även i Malmö. Du är annars välkommen till Göteborg eller Stockholm. :)
 
Trådskapare
K

Karl

Medlem
Tack Matlen!
Ibland känns det som vi är så hopplöst efter med mat och vin i den här staden. Som tur är så är det bara 30 minuter till Köpenhamn.
 

merlotsmile

Medlem
Jag är på! Bor i Lund :). Har iofs inte så mycket Barolo i källaren, typ dessa har jag:

2004 Fontanafredda Barolo Serralunga d'Alba

2006 Roagna Barolo Vigna Rionda
2004 Paolo Scavino Barolo Bric dël Fiasc

2004 Paolo Scavino Barolo Carobric

 
Toppen