Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Beaune 26 / 6 - 1 / 7

Patjanga

Medlem
Hej jag ska bege mig ner till Beaune på en solosemester nu ett par dagar för att cykla runt i Bourgogne. Jag behöver er hjälp med tips på restauranger som jag bör besöka. Då jag vill lägga pengarna på vin så får detta gärna ses som en prioritet att det ska var bra utbud till bra pris om möjligt.

Tacksam för alla tips!
 

magnum

Epernay, Frankrike
Hej jag ska bege mig ner till Beaune på en solosemester nu ett par dagar för att cykla runt i Bourgogne. Jag behöver er hjälp med tips på restauranger som jag bör besöka. Då jag vill lägga pengarna på vin så får detta gärna ses som en prioritet att det ska var bra utbud till bra pris om möjligt.

Tacksam för alla tips!
http://caferotsunda.blogspot.se Här hittar du det mesta som finns i Bourgogne.
Trevlig resa!
 

kayaker

Cyklist
Jag har för mig att det finns, eller fanns, en rätt bra restaurang i Beaune som någon svensk driver/drev. Någon annan kanske vet vilken det skulle vara/ha varit?
Annars är ju Michel Jamais rätt person att fråga eller läsa. Jag har läst ett gäng blogginlägg om hans restaurangbesök i Beaune med omnejd.
 

ae

Medlem
Kanske sent men i Beaune:
Comptoir des Tontons
Boulevard 21
Ma Cuisine
Caveau des Arches

I St Romain är Les Roches bra.
 
Toppen