Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Bistro Ruby

Tomas Lindblom

fd Deppodi
Moderator
Halloj!

Någon som har varit och ätit här?
Alla tips är välkomna!

Kommer nog att beställa en "vanlig köttbit".
Sitter och funderar på vilket vin som är mest prisvärt av de som finns på deras lista.

Just nu låter det åt Crozes Hermitage Les Launes, Delas, Rhône, 575:-.
 

Mattias Schyberg

Administratör
Saftiga påslag, men det ser ofta ut på det viset på den typen av ställen som inte har vinnördar som målgrupp. Antingen får man köpa läget eller nöja sig med öl. Hittade inga guldkorn att rekommendera, tyvärr. :(
 
Trådskapare
Tomas Lindblom

Tomas Lindblom

fd Deppodi
Moderator
Ja, att det skulle bli ett påslag hade jag räknat med. Men det är bara att gilla läget :)

Äter som tur är inte ute så ofta! Men nu har jag och tjejen tagit in på hotell över natten så att ingen av oss ska behöva köra.

Sitter på rummet just nu och har gjort vad jag kunnat för att kyla ner fördrinken snabbt! ;)
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    39,3 KB · Visningar: 256

Mattias Schyberg

Administratör
Ja, att det skulle bli ett påslag hade jag räknat med. Men det är bara att gilla läget :)

Äter som tur är inte ute så ofta! Men nu har jag och tjejen tagit in på hotell över natten så att ingen av oss ska behöva köra.

Sitter på rummet just nu och har gjort vad jag kunnat för att kyla ner fördrinken snabbt! ;)
Helt rätt, upplevelser väger avsevärt mer än pengar. Bara kör och NJUT och ge din dam allt hon förtjänar. Skall själv iväg och äta nu. :)
 

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
Jag har inte hängt så mycket på någon av Rubyrestaurangerna (Grill och Bistro), men jag har ätit väldigt bra Rydberg där.
 
Toppen