Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Bubbles unlimited - ny webshop

SUPRA

Bäst
SV: Bubbles unlimited - ny webshop

När man gör reklam för att "missbruka" Champagne på förstasidan är det kanske dags att dra öronen åt sig?

Nu har jag inte kollat, men det skulle förvåna mig om några av deras skumpor når över 80p, därmed inte sagt att de är odrickbara på nåt sätt.

Rullande banner:

slogan2.png
 
SV: Bubbles unlimited - ny webshop

Håller med SUPRA!

Jag tror tyvärr inte att den siten har särskilt mycket att erbjuda.

Vad gäller poängen så försökte jag hitta dem på Juhlins Champagneclub, utan framgång. Ändå tror jag (i likhet med SUPRA) inte att de är av typen som skulle nå över 80p. Antagligen skulle en del av dem skulle ha svårigheter att uppnå 70-75p. Men, vad vet jag?
 

Bubblaren

Medlem
SV: Bubbles unlimited - ny webshop

Det är två glada champagnetjejer som startat sajten, kul initiativ! Än roligare för de här producenterna att få hjälp med försäljningen av sina produkter.

Det är den här nivån på champagne som medelfransosen ofta dricker, det är min erfarenhet. Har vid flera tillfällen blivit bjuden av fransoser på deras favoritchampagne som de lovordar, för mig har det då varit en medioker champagne som inte gör något som helst avryck i mitt smakgalleri.

När de frågar mig vilka producenter jag uppskattar så har de aldrig hört talas om vare sig Diebolt, Selosse eller Clouet. Bra! Då får jag ha de champagnerna för mig själv! Nåja.... delar dem med en hop folk här inne iofs :)
 

vintjej

Medlem
SV: Bubbles unlimited - ny webshop

Gustibus skrev:
Nä. Men det är ju ett allmänt vedertaget egennamn...ju.

Ja, det förstås.
Jag har privatimporterat champagne, undrar om det gör mig till champagnetjej också?
 

Öhman

Medlem
SV: Bubbles unlimited - ny webshop

vintjej skrev:
Ja, det förstås.
Jag har privatimporterat champagne, undrar om det gör mig till champagnetjej också?

När en champagnetjej blir gammal blir hon en bubbelgumma då. ;D
 

Bubblaren

Medlem
SV: Bubbles unlimited - ny webshop

lepatrik skrev:
hehe kom på att det vore en skön grej om Magnus Tholén skulle starta en champagneshop

Och vem tusan är det.... viktig nog att nämnas här - medlem på sajten??
 
Toppen