Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

BYOB i Karlstad

m_trobeck

Ständigt sökande. Rotlös.
Jag är precis nyinflyttad till Karlstad (eller rättare sagt Hammarö, jag har hört att det är viktigt att hålla isär det). Kärleken fick mig att lämna Stockholm och sätta ner bopålarna och vinkällaren här i Värmland. Jag undrar nu om det finns folk här omkring på forumet som känner sig manade att ge Gbg en match när det kommer till BYOB. Vi kanske inte ska sikta på ett inferno på en gång men en liten provning där vi tar med oss någon flaska blint och provar i gott sällskap vore riktigt trevligt.

Måste lära mig känna fler vinnördar här i stan! Finns det någon som känner sig lockad och kallad?

Ny kör vi, SKÅL!

//Magnus Trobeck
 

Håkan

Medlem
Inte Karlstadbo men befinner mig titt som tätt i Karlstad (inverterad situation jämfört med dig) så med lite planering så skall det gå att få till.
 
Trådskapare
m_trobeck

m_trobeck

Ständigt sökande. Rotlös.
Inte Karlstadbo men befinner mig titt som tätt i Karlstad (inverterad situation jämfört med dig) så med lite planering så skall det gå att få till.
Hör av dig ett tag innan du kommer hit så kan jag se om man kan skaka fram några vinpimplande vänner som vill vara med.
 
Toppen