Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

BYOB Stockholm fredag 4/9

ChristianB

DipWSET
Efter några om och men har jag och @Bearman pratat ihop oss om en liten BYOB i Stockholm, förlagd till fredagen den 4e september! Jag är medveten om att det är med något kort varsel som jag slänger ut tråden men det har blivit lite mycket att göra på sistone. En dålig ursäkt men den enda...

Vi har tänkt oss ett tämligen enkelt upplägg, där varje deltagare plockar med sig en flaska vin var + eventuellt bonusvin, och möjligen glas (får återkomma om det i separat konversation) till själva förtäringen! Detaljer kan vi reda ut när vi vet vilka som kommer! Tid och plats kommer vi också att ta upp i den enskilda gruppkonversationen, men räkna med fredagkvällen som uppbokad! ;)

Om jag missat något fyller vi på efterhand!

10 stycken platser totalt, 7 stycken kvar:
@Bearman
@ChristianB
@Daniel B

Först till kvarn gäller!
 

Silex

Medlem
Bra initiativ! Jag kan inte var med den här gången, men kan definitivt tänka mig att sluta upp om det blir fler gånger.
 

Mattias Schyberg

Administratör
Jag måste säga att det är med stor glädje jag kan konstatera att när det vankas provning i Stockholm så är intresset stort. Jag hoppas därför innerligt att ni får snurr på verksamheten på regelbunden basis, dels för att jag skall få tillfälle att komma på besök, men också för att ni i den kungliga huvudstaden givetvis måste få ha lite vinfernon med jämna mellanrum!

Jag önskar er stor lycka och ser framemot att höra vem som lyckades knipa WOTN-titeln. ;)

Lite statistik kring vilka viner som gillades bäst blint (kollektivt) är också väldigt uppskattat och kul att få ta del av!
 
Toppen