Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

BYOB Sverige den 3/9 2016 (Stockholm)

Mattias Schyberg

Administratör
Vår trevliga medlem @Bearman har föreslagit en mycket skön sammandrabbning i Stockholmsregionen den 3/9 2016. Tanken är att köra BYOB av klassiskt slag men säkerställa att vi får ihop en bra mix av folk från hela landet.

En tanke som vi har är att vi satsar på att bli max 12 personer, varav hälften av platserna vigs åt Stockholm med omnejd och resten till övriga Sverige (eller världen om det skulle bli aktuellt).

Den som är intresserad kan skriva direkt här i tråden och anmäla sitt intresse. Skriv gärna vad ni kommer ifrån också så att vi inte blir överbokade.

Vi kommer att vara hemma hos @Bearman som det ser ut just nu.

Hoppas ni är lika sugna som vi är?
 

Jos

Medlem
Trodde väl aldrig att geografisk härkomst skulle kunna fungera som inträdesbiljett till en vinprovning, - och tvärtom!? :D
 

Daniel B

IT- & dryckesnörd
Tekniskt ansvarig
Jag kan tänka mig va med, men ni brukar aldrig köra me någe tema va?

Av de Sthlms-BYOB's jag varit med på har vi alltid kört ett tema, på gott och ont! ;)
Däremot tenderar ju flertalet ta med sig bonusviner i alla dess slag, så har man något emot teman spelar det nog inte någon större roll! =)

EDIT:
Jag är förresten gärna med! =)
 
Trådskapare
Mattias Schyberg

Mattias Schyberg

Administratör
Av de Sthlms-BYOB's jag varit med på har vi alltid kört ett tema, på gott och ont! ;)
Däremot tenderar ju flertalet ta med sig bonusviner i alla dess slag, så har man något emot teman spelar det nog inte någon större roll! =)

EDIT:
Jag är förresten gärna med! =)
Eventuellt är det fullt på stockholmssidan, men mycket hinner ju hända tills det är dags, så du hamnar på reservlistan så länge. :)
 
Toppen