Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

CAV0038 - Domaine Labet | Jura

Per Stade

Lege artis
Hann någon beställa? Jag fick ett mail för en timme sedan, som jag upptäckte först nu, jag arbetar då och då när jag inte hänger på det här forumet eller slösurfar. När jag skulle beställa var det redan slut. :(



:vägg::vägg::vägg::vägg::vägg::vägg::vägg::vägg::vägg::vägg::vägg::vägg::vägg::vägg::vägg::vägg::vägg::vägg::vägg::vägg::vägg::vägg::vägg::vägg::vägg::vägg::vägg::vägg::vägg::vägg::vägg::raseri::vägg:
 
Last edited:

m_trobeck

Ständigt sökande. Rotlös.
Jag tror jag lyckades, fick ett kvitto på att beställningen var mottagen.

Hade tur som kollade jobbmailen på telefonen och då skramlade precis det mailet in. Tvekade inte en sekund då jag tänkte den skulle ta slut snabbt
 

Silex

Medlem
Jag fick en låda. Hade lagt in i kalendern att det var släpp idag och det brukar gå bra att beställa ca 30 minuter innan mailet kommer. Men Domaine Labet blev väl ganska uppskriven efter förra årets släpp (med all rätt!), så jag är inte förvånad att de försvann snabbt.
 

Bror

Så lite plats, pengar och tid.. så mycket vin
Hann någon beställa? Jag fick ett mail för en timme sedan, som jag upptäckte först nu, jag arbetar då och då när jag inte hänger på det här forumet eller slösurfar. När jag skulle beställa var det redan slut. :(
Jag hann, och har du nåt kul kan vi ju byta lite. Det var ju två av varje..;)
 
Trådskapare
Per Stade

Per Stade

Lege artis
Någon som vill förklara varför dessa är så populära?


1 - Häng på låset vid nästa släpp
2 - köp!
3- Drick o njut - så förstår du ;)




Har just njutit av en underbar kvällsmåltid tillsammans med hustrun och en halv flaska 2012 Patrick Piuze Chablis Terroir de Chablis och en Patrick Piuze Chablis Premier Cru Les Forêts.
Jag förbannar mig själv för att jag bara köpte två lådor.​

CAV0021-All-166x250.jpg
 
Toppen