Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Champagne på 28+

MagnusH70

Medlem
ChampagneHuset i samarbete med Vinbaren 28+ bjuder in till en kväll tillägnad Special Club Champagne. Ni kommer att erbjudas fantastiska årgångschampagner från småskaliga odlare på glas till ett förmånligt pris. Passande mat kommer även finnas för den hungrige! Låt Inger och Peter tillsammans med Frida och Ulf förtrolla dig med bubblornas förföriska historia och smak!

Ses i bubblet!
Champagnemingel onsdag 15/3 mellan 18 och 21

Tyvärr kan jag själv inte komma:(
 

Tomas Lindblom

fd Deppodi
Moderator
Åh jag tycker alltid att det är så jobbigt när de skriver "Bra pris på glas".
Jag kan gå, men får nog ändå välja att avstå - har blivit lite mycket vin och provningar de senaste veckorna.
 

Crist(al)ian 77

50 Shades of Grape
Administratör
ChampagneHuset i samarbete med Vinbaren 28+ bjuder in till en kväll tillägnad Special Club Champagne. Ni kommer att erbjudas fantastiska årgångschampagner från småskaliga odlare på glas till ett förmånligt pris. Passande mat kommer även finnas för den hungrige! Låt Inger och Peter tillsammans med Frida och Ulf förtrolla dig med bubblornas förföriska historia och smak!

Ses i bubblet!
Champagnemingel onsdag 15/3 mellan 18 och 21

Tyvärr kan jag själv inte komma:(
Och detta läser man idag...:mad:

Nu förstår jag även varför Ulf inte svarade på bokningsförfrågningen igår...:)
 
Toppen