Champagneresa med Juhlin

Diskussion i 'Resor' startad av chambertin, 24 september 2009.

1. chambertin

chambertin Medlem

Ngn här som skall åka på den här resan med Juhlin ?

Det verkar ju bli en del godsaker som kommer att provas.

2. Lando

Lando Medlem

SV: Champagneresa med Juhlin

Helt overkligt, nån som vet vad kalaset kostar?

3. anders

anders Medlem

38 lax ex moms plus flyg. Hade funderingar på att hänga på men naturligtvis jobbar frugan den helgen.

4. SUPRA

SUPRA Bäst

Jag ska vara ärligt och säga att vi inte har 100 papp att lägga på den resan just för tillfället :'(

5. Bubblaren

Bubblaren Medlem

Perfekt läge ju! Skulle iom frugans arbete bara bli halva priset - åk vetja!!

6. anders

anders Medlem

Frugan hade inte velat följa med oavsett så jag hade istället frågat någon av de galanta damerna här på forumet. Problemet ligger i att det finns en snoris som behöver tillsyn.

7. SUPRA

SUPRA Bäst

Om du pröjsar min biljett ordnar jag en barnvakt :)

8. Bubblaren

Bubblaren Medlem

Dålig planering Anders! Det finns hjälpmedel, men dem skulle du ha använt för länge sedan *suck*
    ...jag är f ö oerhört galant, när jag vill :p

9. vintjej

vintjej Medlem

Men se där. Kvinnor duger som resesällskap. Alltid något.;)

10. Bubblaren

Bubblaren Medlem

;D ;D ;D

11. anders

anders Medlem

Nu är det så att (minst) en av nätterna är det dubbelrum som gäller. Jag undrar om det inte till och med rörde sig om benämningen romantiskt dubbelrum. Så SUPRA, inte en chans i helvete. :D

Sedan får vi väl se hur galant "resesällskapet" är... ;D För att låna en känd fras "What happens i Champagne, stays in Champagne". :D

Men det grundläggande problemet är att inbjudan till resan kommer så pass tätt inpå själva resan. Jag påpekade detta redan i våras när resan var påtänkt förra gången att det är förbaskat mycket lättare att planera in en resa av den här kalibern om man får lite förvarning.

12. vintjej

vintjej Medlem

Aha, nu visar du din romantiska sida. Inget säger romantik som en vänstrande och tokfull familjefar.:D

Aha, nu visar du din naiva sida. Om du bara visste hur mycket Champagneskvaller som cirkulerar. ;D

Va? Har folk jobb, respektive och ekonomiska aspekkter att ta hänsyn till? Snackar vi om proletariatet eller? :D

13. anders

anders Medlem

Nu får du bestämma dig, antingen vänstrande ELLER tokfull. Som alla män vet har alkoholen en positiv inverkan på önskemålet men en negativ inverkan på möjligheten. :D

Jag tycker att du bara ser problem och inte lösningar. Vi reser naturligtvis som Mr and Mrs Smith. ;D

14. vintjej

vintjej Medlem

Du kan visst vara insiktsfull också!:D

Ja, det klart. Ingen på forumet skulle väl någonsin få reda på vilka Mr and Mrs Smith är.;)

15. anders

anders Medlem

Jag har mina ljusa stunder. :D

Va, litar du inte på att våra kära kollegor här på forumet kan hålla tyst om en affär!?! Nu när du nämner det så börjar jag faktiskt också att bli lite tveksam... ;D
    Vi får flytta träffen från ett romantiskt dubbelrum i Champagne till ett tvåmannatält på campingen utanför Bonntorp. Där borde vi kunna vara inkognito under förutsättning att vi häller en låg profil vad gäller att vi faktiskt dricker vin ur flaskor. :D

16. vintjej

vintjej Medlem

Ja vafan, vi går på fredagsmyset direkt! :D

17. Lando

Lando Medlem

Det var väl ett jävla snack om fredagsmys!

För övrigt skulle jag lätt ligga med Anders, Juhlin eller i stort sett vem som helst för att få följa med på den resan.

18. vintjej

vintjej Medlem

Dags för ny term tror jag "nördfucker".

19. J.S.

J.S. Medlem

;D

20. Krug88

Krug88 Medlem

Skönt att någon annan än jag på forumet står för att de kan vara en hora för rätt belöning!
    Skulle dock inte ställa upp med en kille för 40 lax, men allt har förmodligen sitt pris...

Dela sidan