Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Dagens tips -- Egen titel

Tänkte börja en serie med "Dagens tips" kring vår nya plattform. Det är många nyheter och en del som fanns i SMF (vår gamla plattform) finns inte kvar längre. I många fall kan man göra det på ett annat sätt, enklare eller bara annorlunda. I många andra fall så finns det helt nya saker som inte fanns förut. Hittar ni medlemmar något kul (inte fel, det rapporteras i rätt avdelning ) skriv gärna ner det i ett ämne här.

Dagens tips är kring egen titel. Istället för den av forumet tilldelade "Medlem" kan ni byta ut den till en egen. Det gör det lite mer personligt och visar vem ni egentligen är, på gott eller ont får man väl säga :)

Gå in på er profil och skriv in vad ni vill ska stå där. Busenkelt.

Capture.PNG

PS. Lite vårdat språk, tack :cool:
 

sunqan

Vinös
Vi måste alla den vägen vandra @sunqan :)

Sedan har jag funnit att provokation är det bästa sättet att få forumet att reagera

Jadu @Anders Landström det är väl jag som borde säga det (jag ör ju trots allt lite äldre än du).

provokation är ett sätt att tvinga fram en reaktion :) om det sen är bra eller ej, det beror ju på... det är alltid bättre att provocera när man själv sitter i glashuset.
 
Toppen