Dagens tips -- Egen titel

Diskussion i 'Nyheter och förändringar' startad av Anders Landström, 4 november 2013.

1. Anders Landström

Anders Landström Dricker mest, skriver lite Administratör

Tänkte börja en serie med "Dagens tips" kring vår nya plattform. Det är många nyheter och en del som fanns i SMF (vår gamla plattform) finns inte kvar längre. I många fall kan man göra det på ett annat sätt, enklare eller bara annorlunda. I många andra fall så finns det helt nya saker som inte fanns förut. Hittar ni medlemmar något kul (inte fel, det rapporteras i rätt avdelning ) skriv gärna ner det i ett ämne här.

Dagens tips är kring egen titel. Istället för den av forumet tilldelade "Medlem" kan ni byta ut den till en egen. Det gör det lite mer personligt och visar vem ni egentligen är, på gott eller ont får man väl säga :)

Gå in på er profil och skriv in vad ni vill ska stå där. Busenkelt.

Capture.PNG
    PS. Lite vårdat språk, tack :cool:

2. ErikG

ErikG Trött...

Så här?

3. Skumpagne

Skumpagne Husmor/Älskare/Lagrare/Pappa

4. SUPRA

SUPRA Bäst

:)

Funderar på att komplettera med "ödmjuk".

Skumpagne och Anders Landström gillar detta.
  5. sunqan

sunqan Vinös

jag tycker det räcker med Anders L, hans titel är ödmjuk så det räcker till oss alla.
    :)

6. sunqan

sunqan Vinös

förlåt, jag skulle väl ha skrivit @Anders Landström
    svårt det här med nymodigheter

Anders Landström gillar detta.
  7. Anders Landström

Vi måste alla den vägen vandra @sunqan :)

Sedan har jag funnit att provokation är det bästa sättet att få forumet att reagera

8. Per Stade

Per Stade Lege artis

Äntligen!

9. sunqan

sunqan Vinös

Jadu @Anders Landström det är väl jag som borde säga det (jag ör ju trots allt lite äldre än du).

provokation är ett sätt att tvinga fram en reaktion :) om det sen är bra eller ej, det beror ju på... det är alltid bättre att provocera när man själv sitter i glashuset.

10. Anders Landström

Sedan är självironi aldrig fel :).

sunqan gillar detta.

Dela sidan