Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

De som har valt ut det här är nog ungefär lika blåsta som Aftonbladet...

Jag vet inte om ni är inne i TV-spelsvärlden, men det finns ett populärt kareoke-spel kallat SingStar. Idén tycker jag verkar rolig, så jag går upp och kollar på hemsidan vad som finns att ladda ner. Och gissa vad, inte mycket att ha. Jag kollar upp min favoritmusik, vilket är de riktigt stora banden.
Beatles finns inte, trots att det är det överlägset mest säjande bandet genom tiderna. Rolling Stones eller ABBA finns inte heller, trots att de är enormt stora. Jag har sökt på andra världsband och artister, bl.a. Metallica, Iron Maiden och Madonna, bara för att kolla, och inget finns. Istället finns en massa förbannad svensk schlager (visserligen på den svenska sidan, men ändå) och Ace of Base (som är kända men värdelösa). Jag kommer aldrig lägga 700 kronor på att köpa det här spelet, med det här förbannade utbudet, det är en sak som är fruktansvärt säker.

Jag börjar bestämt tro att de väljer ut musiken som Aftonbladet väljer ut vin!
 
Toppen