Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Deals

KockJohan

Cioccolato Catering
Leverantör
Då vi ska byta champange leverantör på jobbet så kör servisen och baren en extra bra deal för att tömma lagret på Tattinger comtes årgångarna 1998 2002 2004 priset är 1495 per flaska och först till kvarn varmt välkomna till Konstnärsbaren på Smålandsgatan i Stockholm
#kocklunch?
 
Trådskapare
Jos

Jos

Medlem
Då vi ska byta champange leverantör på jobbet så kör servisen och baren en extra bra deal för att tömma lagret på Tattinger comtes årgångarna 1998 2002 2004 priset är 1495 per flaska och först till kvarn varmt välkomna till Konstnärsbaren på Smålandsgatan i Stockholm
Finns nåt kvar? Vi kanske tittar förbi i morgon i så fall :)
 

tobbe81

Medlem
Finns nåt kvar? Vi kanske tittar förbi i morgon i så fall :)
Jag skulle tro det men jag som jobbar som kock har inte allt för stor koll på kvantiteterna i vinkällaren. kan kolla ikväll efter avslutad service hur status är och återkomma runt midnatt här igen. Jag slutar 23 imorgon kanske ni är kvar då ev få säga hej.
 
Trådskapare
Jos

Jos

Medlem
Jag skulle tro det men jag som jobbar som kock har inte allt för stor koll på kvantiteterna i vinkällaren. kan kolla ikväll efter avslutad service hur status är och återkomma runt midnatt här igen. Jag slutar 23 imorgon kanske ni är kvar då ev få säga hej.
Topp! Kolla gärna om du hittar någon 1998 :)
 

magnum

Epernay, Frankrike
Då vi ska byta champange leverantör på jobbet så kör servisen och baren en extra bra deal för att tömma lagret på Tattinger comtes årgångarna 1998 2002 2004 priset är 1495 per flaska och först till kvarn varmt välkomna till Konstnärsbaren på Smålandsgatan i Stockholm
 

tobbe81

Medlem
Helt korrekt! Därför De Saint Gall passar bra på Smålandsgatan.
De saint gall är melandersgruppens huschampange finns på alla 22 restauranger som ingår där. Sedan får varje eget ställe välja egna prestige flaskor och nu när vi har fått en nya källarmästare efter att den förra slutade efter 15 år så sker det lite förändringar i dryckesväg.
 

KockJohan

Cioccolato Catering
Leverantör
De saint gall är melandersgruppens huschampange finns på alla 22 restauranger som ingår där. Sedan får varje eget ställe välja egna prestige flaskor och nu när vi har fått en nya källarmästare efter att den förra slutade efter 15 år så sker det lite förändringar i dryckesväg.
Vadå ska Johan sluta!?
 

chambertin

Medlem
Delamotte Brut just nu på Philipson Wine för 170 DKK (339:- på SB om jag inte minns fel)
Delamotte.JPG

http://www.philipsonwine.com/default.aspx?p=24&sku=45561500
 

Sörplarn

Medlem
Dom levererar INTE till Sverige för tillfället men svarade att dom kommer att börja med det 2016.

Äntligen så som jag tjatat online på herr Dansk, så trött på att åka till butiken för att bunkra vardags viner eller använda egen transportör, visst är det trevligt med en dags tur, men tröttsamt med den dära färjan.

Något specat datum du luskat ut ur dansken?
 
Toppen