Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Det Goda Livet

sunqan

Vinös
dags för mässa i stockholm ser jag... det goda livet.

kan inte låta bli att delge er ett av arrangemangen.


Folkets Favorit - Prova som proffsen
Ta chansen att göra en riktig proffsprovning! Var med och prova ett 30-tal goda boxviner ur beställningssortimentet blint, och rösta fram Folkets Favorit - en spännande upplevlese, som ger dig en inblick i vad vinprovning som yrke verkligen kan innebära. Utmanande och intressant.


(obligatorskt att spotta såg jag på ett annat ställe, men jag hittar inte det just nu)

Ärligt: Finns det ens i beställningssortimentet verkligen ett 30-tal boxviner som ens med bästa vilja skulle kunna klassas som "goda"? Och nånting säger mig att det inte är det de menar med "utmanande".

-anders
 
Trådskapare
sunqan

sunqan

Vinös
SV: Det Goda Livet

Här är den fullständiga beskrivningen.

"Vinerna ska provas blint och poängsättas, spottning är obligatorisk. "
och sen så är det prisutdelning till bästa bib, vald av folket.
 
Trådskapare
sunqan

sunqan

Vinös
SV: Det Goda Livet

sen ska man ju vara rätt ute.... det goda köket ska det ju vara.


vi får se på söndag vilket dundervin som blivit årets vin i klassen bästa boxvin i systembolagets beställningssortiment!!!
 
Trådskapare
sunqan

sunqan

Vinös
SV: Det Goda KÖKET

och förresten varför kan man inte anäla sig skälv till rektorn (flåt moderatorn) jag vill ju ändra titlen på skiten (fyllefilter??? en iron man 2 och två kvartsmagnum rånviner..)


-anders
 
Toppen