Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Doftpennor

StefanAkiko

Återgår till pendeldrickning post-COVID.
Det beror helt på vad du tänkt ha dem till? 😉
Lukta på?
Rita med?
Privata "lekar"? 😶‍🌫️
Skapa skulpturer?
Elda med?
Annat?
 

StefanAkiko

Återgår till pendeldrickning post-COVID.
Om du bara är intresserad av billiga estrar är doftsudd, doftpennor och schampoo från Överskottslagret bra.
Vill du komma lite närmare den avsevärt mer komplexa kemiska verkligheten finns Le Kit Du Nez.
Just nu med ett erbjudande: https://www.artedona.com/en/Brands/Jean-Lenoir/?mtm_campaign=google | rw | search | marke | jean lenoir&mtm_source=google&mtm_medium=search ads&mtm_kwd=jean lenoir le nez du vin (p)&mtm_group=rw | l5 | jean lenoir le nez du vin&gclid=CjwKCAjw_uGmBhBREiwAeOfsd5F8TUptNXemDpSOkmU6pOA335Bhyta6q_-mglDi6UkJOQvbOmaqRRoCXKQQAvD_BwE

Annars är det bara att fortsätta vara en femåring och lukta på allt: blommor, kött, fisk, frukt, grönsaker, örter, kryddor, olika citrusfrukter, bark, grus, olika brända virken, strandplankor, osv osv osv.
 

StefanAkiko

Återgår till pendeldrickning post-COVID.
Jag kan även rekommendera doftljus, doftsudd, doftpinnar, eteriska oljor i doftkrus, doftgnuggisar och att köpa hem ett 25-tal blandade plantor att nypa, mosa och dofta på.

…men, Kit de Nez är vad jag kommer ge mig själv i julklapp i år…

Stora paketet!!!
 
Toppen