Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Fasan m äpple, vad f@n dricker man till det?

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Fasan m äpple, vad f@n dricker man till det?

En bra pinot är inte fel till det, eller en ung, ganska okomplicerad modern rioja med en bra syra och ung frukt.

Om jag har några förslag?

Näääääääääää...
 
Trådskapare
Sjödin

Sjödin

Joråsåatt...
SV: Fasan m äpple, vad f@n dricker man till det?

Nähäääääääääää........ Men jag ska nog kunna hitta nåt ändå med den vägledningen. Tack å bock!
 

Keen

slan
SV: Fasan m äpple, vad f@n dricker man till det?

Jimmy Forsman skrev:
Blev det bra?

Han dog nog av chocken över den vedervärdiga vinochmatkombinationen. rip :'(
 
Trådskapare
Sjödin

Sjödin

Joråsåatt...
SV: Fasan m äpple, vad f@n dricker man till det?

Det blev "okej". Maten funkade och vinet funkade, men ingen perfekt match tyvärr. Fick panikhandla på SS i knugens kurva och deras sortiment var ju inte det roligaste. En USA-pinne av okänt namn blev det i alla fall.. Dagen efter upptäckte jag dock att jag hade haft bättre viner hemma, om jag bara orkat lyfta på översta flaskraden i skåpet...
 
Toppen