Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Filmer/Dokumentärer/Korta filmklipp

Trådskapare
Tomas Lindblom

Tomas Lindblom

fd Deppodi
Moderator
Landgång säsong 8 avsnitt 5.
Kul inblick i Napa Valley där man får träffa olika producenter men framförallt svenskar i Napa.
Finns på SVT play.

Hej!
Arbetar på SVT:s Landgång som researchar ett program i Kalifornien. Har ni tips på karismatiska vinodlare, intressanta vinsorter eller vingårdar?
Någon som ska resa dit i november och provsmaka sig runt?
Kontakta mig gärna på karin.ekberg@svt.se

Kanske var det här någonting som Karin jobbade med?
 
Trådskapare
Tomas Lindblom

Tomas Lindblom

fd Deppodi
Moderator

magnum

Epernay, Frankrike
Kolla här! Precis det vi diskuterat :)
On topic: Jag har också sett dokumentären nu, helt klart sevärd! Tack för tipset *Tummen upp*
Tycker lite synd om han som hade 44000 flaskor vin i sin källare, han kommer garanterat inte hinna dricka upp sina flaskor!
Att dricka upp alla flaskor är inte målet!
 

Keen

slan
Kolla här! Precis det vi diskuterat :)
On topic: Jag har också sett dokumentären nu, helt klart sevärd! Tack för tipset *Tummen upp*
Tycker lite synd om han som hade 44000 flaskor vin i sin källare, han kommer garanterat inte hinna dricka upp sina flaskor!

Koch? Han sålde nyligen av en betydande del.


För övrigt tror jag det finns en tråd på forumet här när Rudys Cellar II-auktion gick av stapeln, där vi dreglade över katalogen.
 
Toppen