Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

finewines.se Västsverige, intresseanmälningstråden (BYOB, Vinferno m.m)

Trådskapare
Mattias Schyberg

Mattias Schyberg

Administratör
Resan inställd nästa vecka. Planerar att vara med :)
En resa till Göteborgs innerstad med cykel får duga som substitut till större utsvävningar med andra ord. Utöver detta så ser vi framemot en ny seger för dig, dvs att du kniper WOTN.

Vem älskar inte en vinnare! :)
 
Trådskapare
Mattias Schyberg

Mattias Schyberg

Administratör
Inte trodde ni väl att göteborgsgänget gick i idé när det vankas sommar? Inte en chans, vi tar varje tillfälle i akt. Kan även tillägga så här i semestertider att det är en väldigt bra chans för er utanför västsverige att passa på att deltaga. Det kommer bli ljuvligt trevligt som vanligt.

Tema: Sommar/semester/jag-bryr-mig-ändå-inte-om-jobbet-just-nu-BYOB!
Datum: Måndagen den 13 juli med start kl 15:00


Om ni finner detta intressant så meddela här i tråden så bjuds ni in till vår egen forumsdel där vi planerar mer i detalj. :)
 

Tomas Lindblom

fd Deppodi
Moderator
Är detta något som fortfarande försiggår?
Om, hur ser uppläggen ut?
Är försiktigt intresserad.

Jag ska inte säga att jag har gjort speciellt mycket för att bidra till att det ska bli fler och fler BYOBS, men jag har varit på en i alla fall. Dem kvällen lärde jag mig väldigt mycket om vin och hade otroligt trevligt hos @Bearman.

Annars vet jag att göteborgsgänget är flitiga på att träffas. Var bor du?
 

v_skogh

Medlem
Jag ska inte säga att jag har gjort speciellt mycket för att bidra till att det ska bli fler och fler BYOBS, men jag har varit på en i alla fall. Dem kvällen lärde jag mig väldigt mycket om vin och hade otroligt trevligt hos @Bearman.

Annars vet jag att göteborgsgänget är flitiga på att träffas. Var bor du?

Bor i Borås men jobbet i Lerum samt tillgång till lägenhet i gbg.
Har tidigare deltagit men då i Stockholm.
 
Trådskapare
Mattias Schyberg

Mattias Schyberg

Administratör
Är detta något som fortfarande försiggår?
Om, hur ser uppläggen ut?
Är försiktigt intresserad.
Jag ser till att du får tillgång till vår planeringssektion. Vi har typ hela våren inplanerad så det är bara att välja och vraka provningstillfälle. Du lär märka när du har fått tillgång. :)
 

Rexel

Medlem
Bor i Borås men jobbet i Lerum samt tillgång till lägenhet i gbg.
Har tidigare deltagit men då i Stockholm.
Även jag bor i Borås (Sjömarken), även @Michael.S bor i borås och vi försöker synka och eventuellt samordna transport de gånger vi är med, i alla fall hemresan. Så låt oss synka om vi planerar vara med på samma BYOB framöver.
 

v_skogh

Medlem
Även jag bor i Borås (Sjömarken), även @Michael.S bor i borås och vi försöker synka och eventuellt samordna transport de gånger vi är med, i alla fall hemresan. Så låt oss synka om vi planerar vara med på samma BYOB framöver.
Hej, tackar för den inbjudan.
Tror dock att jag kommer stanna över i Göteborg (jobb i Lerum och tillgång till övernattning i Göteborg) de gånger jag kan komma loss för provning.
Men i den mån det passat synkar jag gärna reda
Även jag bor i Borås (Sjömarken), även @Michael.S bor i borås och vi försöker synka och eventuellt samordna transport de gånger vi är med, i alla fall hemresan. Så låt oss synka om vi planerar vara med på samma BYOB framöver.
Tycker jag absolut.
Kanske rentav träff på hemmaplan nångång eller är det lite kort med folk?
 

Rexel

Medlem
Hej, tackar för den inbjudan.
Tror dock att jag kommer stanna över i Göteborg (jobb i Lerum och tillgång till övernattning i Göteborg) de gånger jag kan komma loss för provning.
Men i den mån det passat synkar jag gärna reda

Tycker jag absolut.
Kanske rentav träff på hemmaplan nångång eller är det lite kort med folk?
Absolut, @Michael.S o jag har pratat om det flera gånger, men inte kommit till skott.
Vi kan vara hemma hos mig om tillfället är rätt. Första tillfället som passar är faktiskt nu på lördag då frugan är ute på vift, men det kanske är lite kort inpå och vore kul om vi kunde bli någon mer för att få ihop några flighter?
 

v_skogh

Medlem
Absolut, @Michael.S o jag har pratat om det flera gånger, men inte kommit till skott.
Vi kan vara hemma hos mig om tillfället är rätt. Första tillfället som passar är faktiskt nu på lördag då frugan är ute på vift, men det kanske är lite kort inpå och vore kul om vi kunde bli någon mer för att få ihop några flighter?
Är det något bokat eller jobbar du på att få ihop något tills på lördag.
Anmäler ett intresse men är inte alls säker om resten av familjen köper det. Återkommer.
 

Rexel

Medlem
Är det något bokat eller jobbar du på att få ihop något tills på lördag.
Anmäler ett intresse men är inte alls säker om resten av familjen köper det. Återkommer.
Lite spåntant när det kom upp och det fanns möjlighet nu på lördag. Finns det intresse från andra boråsare? @Michael.S kan du?, även Göteborgare är välkommna:). Skapar en ny tråd om det finns fler intresserade.
 
Toppen