Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

finewines.se Västsverige, intresseanmälningstråden (BYOB, Vinferno m.m)

v_skogh

Medlem
Lite spåntant när det kom upp och det fanns möjlighet nu på lördag. Finns det intresse från andra boråsare? @Michael.S kan du?, även Göteborgare är välkommna:). Skapar en ny tråd om det finns fler intresserade.
Verkar det bli något?
Är själv osäker om jag kan lämna familjen, två julbord samt resa till Malmö/Köpenhamn nästa vecka så vill nog familjen ha mig hemma.
Men kör ni har jag iaf möjligheten...
 

Rexel

Medlem
Verkar det bli något?
Är själv osäker om jag kan lämna familjen, två julbord samt resa till Malmö/Köpenhamn nästa vecka så vill nog familjen ha mig hemma.
Men kör ni har jag iaf möjligheten...
Verkar inte bli ngt, vi får planera in det lite längre fram.
 

NBA

Medlem
Hej! Ar ny har pa forumet men skulle garna anmäla mig till lite provningar i GBG, hur gor jag det?
 
Trådskapare
Mattias Schyberg

Mattias Schyberg

Administratör
Hej! Ar ny har pa forumet men skulle garna anmäla mig till lite provningar i GBG, hur gor jag det?
Hej och välkommen till forumet. Göteborgsektionen finner du här. Det har varit lite låg aktivitet det senaste, men det som behövs är lite ny energi från nya medlemmar, så hjälp oss gärna att komma igång igen. :)
 
Toppen