Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Finewines vinferno, uppföljningstråden

SUPRA

Bäst
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden

Från vilken tid kör ni?

Kommer ha svårt att medverka, men det är inte så att jag inte vill...
 

Lando

Medlem
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden

J.S. skrev:
Japp! Sedan tar jag med mig Billecart-Salmon på magnum och en "kul pryl" ni kommer att få spader...hehe

:eek: Ace of Spades?? :eek:
 

J.S.

Medlem
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden

De e nästan lika förbjudet som BIB att skriva om här på forumet ;)
 

vintjej

Medlem
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden

Uppdatering. Jagtar fortfarande med en Jacquesson BdB 1990 + ett till vin som jag inte har bestämt än - haha.
Jag har lite olika alternativ här. Vad sas om bröd, skulle det finnas på plats, eller ordnas med på något sätt?
Vanligt kranvatten går bra för mig att rensa gommen med.
 

J.S.

Medlem
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden

J.S. skrev:
Ok! Då återstår att se om CH, Keen dyker upp... har väl inte glömt nån då?

Vänta nu! Keen hade visst bestämt sig, eller....?
 

Elvis

Medlem
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden

Jag bestämmer mig definitivt i morgon, men det blir antagligen Krug GC från 80-talet och Paul Bara Comtesse 1998.
 

CH

Medlem
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden

Jag hoppar av gott folk. Det blir för tidigt för att jag ska orka köra upp imorgon.
 

Krug88

Medlem
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden

Jag satt där ikväll med grabbarna som jobbar där...
Förstår fortfarande inte poängen med att köra på en lördag... ???
 

kayaker

Cyklist
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden

Krug88 skrev:
Förstår fortfarande inte poängen med att köra på en lördag... ???
En aspekt är ju att ntresserade som inte bor i trakten har en bättre möjlighet att vara med.
 

Bubblaren

Medlem
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden

Känner mig (redan) bakis, har varit en intensiv vecka så det blev 10 timmar sömn :-o

Solen strålar och jag petar i vinkylen och funderar på vad pava no 2 ska bli.... blir sugen på ngt lite yngre och som därmed kanske är piggt och krispigt, lutar åt en ung LP.


Inser jag borde käka massor av fett före 13:00 för att palla alla pavor i em.... hmm, hushållet erbjuder bara räkomelett.

Livet är så svårt ibland....
 
Toppen