flaskposten.eu

Diskussion i 'Vin' startad av Silenos, 1 oktober 2013.

1. Silenos

Silenos Medlem

Och min blandlåda med billiga drick nu-viner ifrån årgången kommer ifrån...jo, såklart Drouhin och Bouchard, bra prickat. Med lite tur är jag inte känslig för fenomenet. Tack för svaret.

Hemlig kran, eller källa du kan dela med dig av? Det är ett himla ståhej kring Boillot (för det är Henri du menar?), det börjar bli dags att prova känner jag.

2. Håkan

Håkan Medlem

SV: flaskposten.eu

Hemlig kran, eller källa du kan dela med dig av? Det är ett himla ståhej kring Boillot (för det är Henri du menar?), det börjar bli dags att prova känner jag.
    [/quote]
    www.flaskposten.eu

3. Anders Landström

Anders Landström Dricker mest, skriver lite Administratör

Tack, verkar vara en intressant källa

4. Sjödin

Sjödin Joråsåatt...

Mycket intressant... Men jag blir ju alltid lite smånervös när det inte finns någon bolagsinfo alls hos en näthandlare.
    Eller hittar ni det?

5. kayaker

kayaker Cyklist

Bifirma till Kombinator Affärsutveckling i Malmö.
    http://www.allabolag.se/5567529523/verksamhet

6. kayaker

kayaker Cyklist

Synnerligen intressant! Flera intressanta Bourgogneproducenter, inkl. några som flyger under radarn, och en del mogen Bordeaux. ;D

7. kayaker

kayaker Cyklist

Kolla några inlägg högre upp. ;)

8. ae

ae Medlem

Var också lite tveksam först men gjorde en chansbeställning i våras. Funkade utan problem. Har beställt ett gäng gånger och funkar utan större anmärkning (leverens är snarare 3 veckor än 2 som det står på hemsidan). Riktigt bra priser på en del saker, torde ex vara svårt att hitta ex henri boillots viner billigare.

9. Emanuel

Emanuel - Ad astra per alas amforae

Känns som detta hamnat lite off topic här men jag hakar på, har sneglat på flaskposten utan att riktgt våga beställa då jag har haft svårt att få någon vettig info om hur seriöst det är. Avsaknaden av trådar om det här på forumet har väl också varit en starkt bidragande orsak.

-Hur som helst, känner mig lite bättre till mods efter detta och provbestäler förmodligen en låda om inte någon här vill skrika stop?

Återkommmer med "hur gick det sen"...

10. Jos

Jos Medlem

Jag la precis en beställning så jag hoppas det går bra. Bl.a. Droin och Boillot, - bra priser.

11. Anders Landström

Anders Landström Dricker mest, skriver lite Administratör

Bröt ut diskussionen om flaskposten.eu i en separat tråd

12. vintomas

vintomas Bloggare

Har köpt en gång från dem, tidigare i år, 12 blandade flaskor och fick mina flaskor utan problem. Vill minnas att leveransen kom till Bussgodsterminalen ungefär när den var utlovad.

13. Jos

Jos Medlem

Kanon, skönt att höra!

Dela sidan