Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Gary Vaynerchuck must DIE!

EuphoniC

Medlem
SV: Gary Vaynerchuck must DIE!

Visst är han intensiv och mer än en aning skrikig men jag tycker han är verkar vara en skojigt galen typ :D
 

vintjej

Medlem
SV: Gary Vaynerchuck must DIE!

Jag gillar honom. även om det är uppenbart att han "dumbs it down."
Särskilt gillar jag när han dissar viner och gör "THE OAKMONSTER"-gesten.
 

chambertin

Medlem
SV: Gary Vaynerchuck must DIE!

Undviker honom helt enkelt.
Kunde inte låta bli att titta på den här dock.
Skicka karlfaen på en franskakurs.
Efter det här skall jag absolut ALDRIG dricka en Varnier-Fanniere. Lovar !
 

vintjej

Medlem
SV: Gary Vaynerchuck must DIE!

chambertin skrev:
Undviker honom helt enkelt.
Kunde inte låta bli att titta på den här dock.
Skicka karlfaen på en franskakurs.
Efter det här skall jag absolut ALDRIG dricka en Varnier-Fanniere. Lovar !

Då ska du höra honom slakta italienska.:D
 
Trådskapare
Jimmy Forsman

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Gary Vaynerchuck must DIE!

SUPRA skrev:
Jag har svårt att ta honom på allvar.

Man måste ju dock ge det till honom/dem att det är ett väldigt bra försäljningsknep. De säljer ju vansinniga mängder vin på detta och det är ju alltid imponerande.
 

vintjej

Medlem
SV: Gary Vaynerchuck must DIE!

Krug skrev:
Man måste ju dock ge det till honom/dem att det är ett väldigt bra försäljningsknep. De säljer ju vansinniga mängder vin på detta och det är ju alltid imponerande.

Dels det, dels att han har fått en massa ölsörplande jocks att faktiskt våga prova och dricka vin.
Och sen så märker man ju tydligt att han verkligen har en gedigen kunskap bakom hela dum-fasaden.
 
Toppen