Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

hjälp! kylen har pajat!

hampus86

Medlem
kom hem till stockholm för några timmar sedan, och blev kallsvettig när jag såg att termometern i vinkylen stod på 18 grader!!
skiten har pajat! perfekt till påsk o allt! Ingen jävel jobbar, så lär ju inte bli fixat förräns tidigast på onsdag!*hyperventilerar*.
Lugna mig snälla! Vad ska jag göra?

*svimmar*
 

magnum

Epernay, Frankrike
SV: hjälp! kylen har pajat!

Lugn. Vad kan hända? inget!På onsdag är allt som vanligt igen.

Men du bör ju se detta som ett ypperligt tillfälle att öppna nåt riktigt bra, som tröst.

Så vad blir det ikväll?

Glad Påsk!
 
Trådskapare
hampus86

hampus86

Medlem
SV: hjälp! kylen har pajat!

tog o knäckte en krug CdM 96, som jag sköljde ner med en gredos(kommer inte ihåg om det var rö'tjut eller vit, vem bryr sig?). Nu ger jag upp. Skänker allt till snart 17 åriga systern, som ännu inte kommit hem efter nattens eskapader(ringde dock hem vid 4 och frågade morsan om hon kunde komma med cigg).

hoppas ni andra följer i mitt spår!

Glad påsk/ tov pesach!
 

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: hjälp! kylen har pajat!

Men! Pesach är ju inte förrän den 16 april (eller däromkring, minns inte riktigt)

Glad påsk likaledes!
 
Trådskapare
hampus86

hampus86

Medlem
SV: hjälp! kylen har pajat!

Jaja, tänkte vara tidigt ute! (19 april börjar den i år.)
 

magnum

Epernay, Frankrike
SV: hjälp! kylen har pajat!

hampus86 skrev:
tog o knäckte en krug CdM 96, som jag sköljde ner med en gredos(kommer inte ihåg om det var rö'tjut eller vit, vem bryr sig?). Nu ger jag upp. Skänker allt till snart 17 åriga systern, som ännu inte kommit hem efter nattens eskapader(ringde dock hem vid 4 och frågade morsan om hon kunde komma med cigg).

hoppas ni andra följer i mitt spår!

Glad påsk/ tov pesach!
That's the spirit! Hur var Krugen?
 
Toppen