Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Hur bra är Pommery Cuvée Louise?

Elvis

Medlem
NV Pommery tillhör inte mina favoriter, men hur bra är Cuvée Louise? Jag såg att 1998:an fanns för 90 Euro i en tax free-butik på Malta och på torsdag ska jag flyga hem via samma butik...
 

magnum

Epernay, Frankrike
SV: Hur bra är Pommery Cuvée Louise?

Elvis skrev:
NV Pommery tillhör inte mina favoriter, men hur bra är Cuvée Louise? Jag såg att 1998:an fanns för 90 Euro i en tax free-butik på Malta och på torsdag ska jag flyga hem via samma butik...
Klart godkänd ej jmf bar med NV. Köp en och prova! ( jag tycker Winston är bättre, 995SEK på SB!!!!)
 
Trådskapare
Elvis

Elvis

Medlem
SV: Hur bra är Pommery Cuvée Louise?

Jag är väldigt svag för Winston så jag bestämde mig för att avstå, tills jag mellanlandade på München och upptäckte att Louise bara kostade 73 Euro där. Så nu ska jag prova! ;D
 

CH

Medlem
SV: Hur bra är Pommery Cuvée Louise?

Trevligt. Hoppas den smakar och att du återkommer med dina omdömen.
 
Toppen