Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Internationellt kände supersommelierens frågelåda

Keen

slan
SV: Internationellt kände supersommelierens frågelåda

Darth Angelus skrev:
Helt rätt. Inte det hade inte varit kul om det hänt Krug heller.


Jag vet inte, kanske vore kul att se Krug bli våldtagen av amerikanska hip-hopstjärnor ;D Fast det skulle nog inte Krug tycka :p
 

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Internationellt kände supersommelierens frågelåda

Keen skrev:
Jag vet inte, kanske vore kul att se Krug bli våldtagen av amerikanska hip-hopstjärnor ;D Fast det skulle nog inte Krug tycka :p

Tihi...

Spjuver där...
 

anders

Medlem
SV: Internationellt kände supersommelierens frågelåda

Keen skrev:
lol! Vafan är det där?

Om jag fattar det rätt är det ett nytt sätt att utse dagens pucko. Du spelar och har du otur får du Larsson till bords. Jag tycker i jämlikhetens namn att manliga deltagare i spelet skulle ha en chans att vinna något (ännu ;D ) mer feminint.
 

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Internationellt kände supersommelierens frågelåda

"Have a flirt with perfection... Andreas Larsson..."

Jimmy glad nu!

Andreas, hoppas att du fick skrämmande bra betalt för detta!
 

anders

Medlem
SV: Internationellt kände supersommelierens frågelåda

Krug skrev:
"Have a flirt with perfection... Andreas Larsson..."

Copywriter Steve Wonder. :D

Krug skrev:
Andreas, hoppas att du fick skrämmande bra betalt för detta!

Just det, och kom ihåg att vår tystnad kan köpas. Åtminstone för ögonblicket. ;D
 
Toppen