Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Låt oss personifiera våra profilbilder

Mattias Schyberg

Administratör
Det har blivit lite av en trend den senaste tiden. Flera medlemmar har på kort tid valt att ha ett foto på sig själv som avatar (de riktigt modiga har alltid haft det), vilket är både kul och trevligt. Denna tråd uppmanar därmed de som har lust att anamma denna trend att göra oss följe.

Nu vet jag att det finns en hel del som av olika anledningar vill fortsätta vara anonyma, vilket jag har full respekt för, men de som vill, kan och vågar är välkomna. :)

Tack @Skumpagne för en mycket bra idé och tack ni andra som var modiga nog att starta trenden som jag nu väljer att följa. ;)
 

Skumpagne

Husmor/Älskare/Lagrare/Pappa
Det har blivit lite av en trend den senaste tiden. Flera medlemmar har på kort tid valt att ha ett foto på sig själv som avatar (de riktigt modiga har alltid haft det), vilket är både kul och trevligt. Denna tråd uppmanar därmed de som har lust att anamma denna trend att göra oss följe.

Nu vet jag att det finns en hel del som av olika anledningar vill fortsätta vara anonyma, vilket jag har full respekt för, men det som vill, kan och vågar är välkomna. :)

Tack @Skumpagne för en mycket bra idé och tack ni andra som var modiga nog att starta trenden som jag nu väljer att följa. ;)
När man får ett ansikte till bilden av någon :eek:
 

Emanuel

Instagram; Swedish Champagne Dude
-Du glömde lägga till en omröstning till tråden.
Jag tänker något i stil med Hur många av finewines medlemmar är elaka och skäggiga?

Alternativ:
Elak och skäggig
småelak och halvskäggig
Oskäggig
Vet ej
 
Trådskapare
Mattias Schyberg

Mattias Schyberg

Administratör
Tänkte mer att jag har en bild av alla på forumet i mitt huvud och när man får se den rätta bilden så känner jag såhär :eek: för min bild brukar aldrig stämma.
Tex på dig hade jag en helt annan bild men det är en annan historia.
Förklara gärna din bild av mig. :) *håller tummarna stenhårt för att slippa höra Carl-Jan*...
 

Emanuel

Instagram; Swedish Champagne Dude
Tänkte mer att jag har en bild av alla på forumet i mitt huvud och när man får se den rätta bilden så känner jag såhär :eek: för min bild brukar aldrig stämma.
Tex på dig hade jag en helt annan bild men det är en annan historia.
Carl-Jan igen?
 
Toppen