Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Låt oss personifiera våra profilbilder

Appel

Medlem
100% av de gånger jag har sett dig har du varit klädd i kostym. Så det tror jag inte en sekund på!
Det är för att vi kör våra BYOB så tidigt så jag får gå direkt från jobbet. Det känns dock nästan som ett måste för att kvällen skall sluta i hyffsad tid och man är någorlunda alert dagen efter. Sist gick jag och Daniel (@Sörplarn) vidare och tog ett par pilsner så jag var ju inte överdrivet produktiv på jobbet dagen efter...

Hade vi haft dem efter kl 19.00 hade jag kommit i mjukisbyxor och skjorta som är min standardoutfit så fort jag kommer innanför dörren hemma de dagar jag jobbar...
 

Magnus L

urydhtfilgukj
Det är för att vi kör våra BYOB så tidigt så jag får gå direkt från jobbet. Det känns dock nästan som ett måste för att kvällen skall sluta i hyffsad tid och man är någorlunda alert dagen efter. Sist gick jag och Daniel (@Sörplarn) vidare och tog ett par pilsner så jag var ju inte överdrivet produktiv på jobbet dagen efter...

Hade vi haft dem efter kl 19.00 hade jag kommit i mjukisbyxor och skjorta som är min standardoutfit så fort jag kommer innanför dörren hemma de dagar jag jobbar...
Skjorta till mjukisbyxorna... Executive!
 

Emanuel

Instagram; Swedish Champagne Dude
E-type.jpg
 
Trådskapare
Mattias Schyberg

Mattias Schyberg

Administratör
Är detta verkligen en fight du vill ge dig in i? Din profilbild är överlägset mest creepy! :)
Kan säga så här: Jag är relativt välvårdad och prydlig på bilden, som du vet. I verkligheten är jag än mer som en skabbräv. Jag ser i alla fall inte ut som än norrbagge med lusekofta på min bild. :D
 

Magnus L

urydhtfilgukj
Kan säga så här: Jag är relativt välvårdad och prydlig på bilden, som du vet. I verkligheten är jag än mer som en skabbräv. Jag ser i alla fall inte ut som än norrbagge med lusekofta på min bild. :D
Lusekoftor är nice. Vad har du mot lusekoftor?
 
Trådskapare
Mattias Schyberg

Mattias Schyberg

Administratör
Lusekoftor är nice. Vad har du mot lusekoftor?
Är det en lusekofta? Inget fel alls, retas bara. :) Själv ÄR jag norrbagge på riktigt. Har till och med norskt pass och tillhörande intellekt. Du är dock ståtligare i verkligheten än på din bild till skillnad mot mig. ;)
 

Magnus L

urydhtfilgukj
Är det en lusekofta? Inget fel alls, retas bara. :) Själv ÄR jag norrbagge på riktigt. Har till och med norskt pass och tillhörande intellekt. Du är dock ståtligare i verkligheten än på din bild till skillnad mot mig. ;)
Det förklarar ju en del, inte minst din profilbild... :D
 
Toppen