Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Le Rouge

Appel

Medlem
Hej,
Någon som har erfarenhet av Le Rouge?
Jag är barnsligt förtjusti tryffel och de har nu en tryffelmeny.
 

Skumpagne

Husmor/Älskare/Lagrare/Pappa
En av Melkers restauranger va?
Det är Mikael Åström som är restaurang chef där just nu. Var och åt när han jobbade på Himlen där till och nångång efter han gick till Le rouge. Han brukar vara bra på och styra och har bra vinsmak.
Har dock inte varit där ännu men planerar att göra det.
 

westcat

Medlem
En av Melkers restauranger va?
Det är Mikael Åström som är restaurang chef där just nu. Var och åt när han jobbade på Himlen där till och nångång efter han gick till Le rouge. Han brukar vara bra på och styra och har bra vinsmak.
Har dock inte varit där ännu men planerar att göra det.
Tror det är PDF gruppen (som har Villa Godthem, Zink, Prinsen osv.) som kör det nu. De köpte just massa krogar från Melker. Utöver det så har jag hört mycket gott om stället, har dock inte varit där själv...
 

Elvis

Medlem
Le Rouge var en favorit för mig för kanske fem år sedan. Jag gillade inte minst den sprakande inredningen som var raka motsatsen till alla "nordiskt avskalade" krogar i Stockholm. Det var även bra barhäng på övervåningen. Men jag har inga färska rapporter.
 
Toppen