Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Leijontornet 12 x 8

Kommer att skriva lite mer om mitt besök på Leijontornet 12 x 8 men kortfattat så är väl fantastiskt ett bra ord. Rådet är att ställa sig i kö och att inte tveka då platser plötsligt blir tillgängliga med kort varsel.

Meny 12 x 8

Skickat från min GT-P6800 via Tapatalk 2
 

Kostjan

Mot bättre vetande
SV: Leijontornet 12 x 8

Fy fasen vilken hedonistisk meny :) Mat för en kung
Har stått i kö i 2 år nu , hoppas få någon plats i år
Hur va Gruaud 82 ??
 

Tristanqx

Medlem
SV: Leijontornet 12 x 8

På pappret, Vilken meny!
Priset känns nästan billigt med tanke på alla viner som ingår.

Lite nördigt att skriva ner alla råvarors ursprung men bättre med för mycket information än för lite...


Ska bli intressant och läsa om dina uttryck från denna meny.
 

KockJohan

Cioccolato Catering
Leverantör
SV: Leijontornet 12 x 8

Satans vilken meny!

jag är inte det minsta avis ::)

Nörderier med råvarans ursprung är kul att det blir allt vanligare, då jag själv har erfarenhet, av endel, av råvarorna från denna meny vet jag att det är riktigt bra grejer!
 
Toppen