Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Livsmedel som saknar existensberättigande.

Trådskapare
Jimmy Forsman

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Livsmedel som saknar existensberättigande.

Frukt i mat är generellt haram. Annanas exempelvis, eller den av många undermänniskor uppskattade "apelsin i choklad"... Fy fan!

Men en solklar favorit måste vara den såkallade Pasta Tuttifrutti som en kock i uppsala (mest känd för att ha varit klinikt död inte en utan två gånger pga överdos) stressade ihop då han kom in på jobbet en morgon och skulle stressa fram en lunchrätt då han samtidigt hade skön heroinavtändning. Rätten är helt enkelt Penne som serveras med, håll i er nu, en burk fruktcoctail utblandad i bechamelsås.

Han blev så nöjd att han kört den på flera av sina arbetsplatser...

EDIT: Några stavfel...
 

anders

Medlem
SV: Livsmedel som saknar existensberättigande.

Krug skrev:
Rätten är helt enkelt Penne som serveras med, håll i er nu, en burk fruktcoctail utblandad i bechamelsås.

han blve så nöjd att han kört den på flera av sina arbetsplatser...

Undrar om inte den tomten jobbar här i kantinen...
 

Mysonoxen

Medlem
SV: Livsmedel som saknar existensberättigande.

Lättmargariner är tamejfasiken också djävulens uppfinning.

Var på besök häromveckan hos en god vän vars fru (givetvis är det ALLTID kvinnsen) hade köpt hem lättmargarin. Vi fick bröd till måltiden och så kommer hon med något som såg ut som smör/margarin och det var först då jag tog den första tuggan jag insåg vilket satans verk detta är. Jag har inte ätit skiten sedan min mor köpte hem Lätt & Lagom någon gång sent 70- tidigt 80-tal.

Det blir billigare (och godare) att blanda till en stor burk tapetklister att bre på mackan.

Tvi vale för denna produkt!
 

Håkan

Medlem
SV: Livsmedel som saknar existensberättigande.

Ett annat påfund är seltin, kan förstöra vilken maträtt som helst. Duger dock att smälta is på förstubron vintertid.
 
Toppen