Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Mellanlandning i London imorgon, Vad ska jag köpa? < Urgent!

widell

Medlem
hej,
Denna borde ligga i resor men aktiviteten i denna del är högre. Får flytta sen!

Mellanlandar i London imorgon, någon som vet vilken skumpa som är bäst bang for the buck just nu?
Har sjukt ont om tid i mellanlandningen och behöver därför rigga lite redan nu.

Gärna om ni vet någon sauternes som ligger bra till i pris också gentemot SB.

Tack på förhand!
 

bmf

Medlem
SV: Mellanlandning i London imorgon, Vad ska jag köpa? < Urgent!

Om du vill ha champagne med bra pris jämfört med bolaget så brukar dom sälja Belle Epoque Rosé -02 för runt 100-110 pund på Heathrow. Att jämföra med bolagets 2120 kr. Har dock inte provat -02an så jag kan inte uttala mig om kvaliteten.
 
SV: Mellanlandning i London imorgon, Vad ska jag köpa? < Urgent!

bmf skrev:
Om du vill ha champagne med bra pris jämfört med bolaget så brukar dom sälja Belle Epoque Rosé -02 för runt 100-110 pund på Heathrow. Att jämföra med bolagets 2120 kr. Har dock inte provat -02an så jag kan inte uttala mig om kvaliteten.
Bland annat Elvis har druckit BE Rose 2002 och var ganska imponerad. Hittar inte inlägget dock
 

Jos

Medlem
SV: Mellanlandning i London imorgon, Vad ska jag köpa? < Urgent!

Givet köp är ju Dom Perignon 2002 om de fortfarande säljer den för 80 pund
 

Elvis

Medlem
SV: Mellanlandning i London imorgon, Vad ska jag köpa? < Urgent!

Håller med om Belle Epoque Rosé 2002 och Dompa 2002. De brukar även ha Krug Grand Cuvée till rimligt pris. Alla tre är bra köp.

Om du vill ha ett budgetalternativ så har de ibland tvåpack NV Charles Heidsieck för 39 pund.
 
Trådskapare
W

widell

Medlem
SV: Mellanlandning i London imorgon, Vad ska jag köpa? < Urgent!

Dom Perignon låg bäst i pris på terminal 5 :)
Känns nästan som man vunnit på lotto...
 
Trådskapare
W

widell

Medlem
SV: Mellanlandning i London imorgon, Vad ska jag köpa? < Urgent!

89 eller 80 pund. Kollar imorgon.
 
Toppen