Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Merchandise – finewines.se t-shirts och annat krafs!

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
För en massa år sedan så tjatades det om att folk ville ha t-shirts. Jag slängde upp en butik och glömde sedan raskt bort den. Kom idag på den igen.
Om du är intresserad så kan du köpa finfina t-shirts, muggar och gravidkläder genom att klicka HÄR.
Priserna är tyvärr lite höga, men det är för att de tar massor med deg för trycken.
Tjillevipp!

//Jimmy
 

Mattias Schyberg

Administratör
För en massa år sedan så tjatades det om att folk ville ha t-shirts. Jag slängde upp en butik och glömde sedan raskt bort den. Kom idag på den igen.
Om du är intresserad så kan du köpa finfina t-shirts, muggar och gravidkläder genom att klicka HÄR.
Priserna är tyvärr lite höga, men det är för att de tar massor med deg för trycken.
Tjillevipp!

//Jimmy
Ett bra sätt att sponsra de kostnader som sidan trots allt har helt utan annonser (server och licenser med mera). Dessutom så kan det ju vara trevligt att visa var man huserar större delen av sitt liv. :oops:

Jag är på!
 
Trådskapare
Jimmy Forsman

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
Jag kan säkert laborera lite om någon har önskemål, om jag minns hur fan man gör. :)

Eller så skiter vi i de där tyskarna och printar upp egna tischor.
 
Toppen