Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Nyheter oktober hos systembolaget

sunqan

Vinös
Vet inte riktigt var det här hör hemma, men vi tar det väl här :)
Hr Landström brukar ju publicera systembolagets information om nyhetssläpp i väldigt god tid. Men nu börjar undra om vi ser konsekvenerna av Systemets nya lanseringsstrategi, eller om det bara är att det inte hunnits med ...
Vad har hänt med informationen om oktobersläppet ?
-sunqan
 
SV: Nyheter oktober hos systembolaget

sunqan skrev:
Vet inte riktigt var det här hör hemma, men vi tar det väl här :)
Hr Landström brukar ju publicera systembolagets information om nyhetssläpp i väldigt god tid. Men nu börjar undra om vi ser konsekvenerna av Systemets nya lanseringsstrategi, eller om det bara är att det inte hunnits med ...
Vad har hänt med informationen om oktobersläppet ?
-sunqan

Jag gör så gott jag kan :'( Tog mig en timme efter det att Systembolaget skickat mailet att lägga upp den exklusiva lanseringen 1 september och nästan nittio minuter för oktoberlanseringen.

http://www.finewines.se/lanseringar-fra ... ring-2012/
http://www.finewines.se/lanseringar-fra ... mber-2012/
 
Trådskapare
sunqan

sunqan

Vinös
SV: Nyheter oktober hos systembolaget

:-X ;)

men det var nog bara mest dålig tajming från min sida... jag såg några referenser till "släpps 1 oktober", och när jag googlade hittade jag inte något annat än just spridda referenser. och med tanke på att systembolagets nya butiks/lanseringsmodell väl var tänkt att börja gälla 1/10 så började jag fundera på om det var det vi såg spår av... - det räcker väl att vi kunder vet att den store Återförsäljaren lanserar nyheter den 1e varje månad :eek: möjligen kan det vara av perifert intresse att feta att det lanseras rött, vitt, mousserande, öl och sprit i varierande prisklasser ;D
-anders
 
Toppen