Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Nytt lådvin från Morberg

Vino fino

Medlem
Guillou är en självgod besserwisser som råkar ha haft råd att konsumera dyra viner men det kvalificerar honom icke som kännare.

Och Morbergs röda (jag har smakat, men aldrig betalat för, Cab o Zin) är vämjeliga. Puertas Cab säljs för en dryg tia på plats i Santiago men det är ett bevis på vårt lands s.k. dryckesmognad att Morberg slänger på ett foto på sig själv med nyduschat hår och lyckas kränga tankbåtsvolymer av eländet för 99 kr flaskan till sin beundrarskara.
 

Jos

Medlem
Jag hann läsa i princip alla Hamiltonböckerna samt ett par andra av JGs tramsböcker innan jag lämnade tonåren och insåg att de var just det, - tramsböcker. Nej, jag har inte läst Arn men jag är rätt övertygad om att jag inte missat något.

Har faktiskt inte druckit några kändisviner förutom Robert Gustavssons, Per Gessles och Kents så jag ska till skillnad från JG inte uttala mig om Morberg & Co men de tre jag prövat har faktiskt vart helt ok... Jo, jag har prövat kock-Tinas, det var skit!

Och just det, jag har både träffat JG och växlat några ord med honom. Han imponerade inte då heller...
 
Toppen