Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Omröstning: Senaste aktivitet eller bevakade ämnen/avdelningar

Vilket menyalternativ är att föredra?

  • Senaste aktivitet

    Votes: 6 100,0%
  • Bevakade avdelningar/ämnen

    Votes: 0 0,0%

  • Total voters
    6
  • Poll closed .
Den kanske enda funktion från vår gamla plattform ni medlemmar verkar sakna är en bättre översikt över de senaste inläggen. Det finns en funktion som ger liknande möjligheter, Senaste aktivitet: Aktivitetsström för alla medlemmar på finewines.se.

Det har kommit förfrågningar om att lägga den på forumsidan istället för att nå den via medlemmar. För att göra det krävs det att vi tar bort några menyalternativ. Vill forumet att den förändringen genomförs?

Alternativ med Senaste Aktivitet på forumsidan:
Capture.PNG


Nuvarande lösning:
upload_2013-12-23_10-22-42.png
 

sunqan

Vinös
Så länge "olästa inlägg" blir kvar har jag ingen åsikt - det är det enda sättet jag följer forumet... Om det börjar närma sig byggahus i aktivitet får jag tänka om :)
 
Trådskapare
A
God Jul till alla. Nu provar vi så här ett tag, hoppas att det hjälper er att läsa forumet bättre. Vid eventuella tekniska problem kommer vi att gå tillbaka till den gamla versionen.

Capture.PNG

För att hitta bevakade avdelningar och ämnen, gå in på er profilsida. Där finns menyalternativen.
 
Toppen