Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Otur

Bubblaren

Medlem
Fick ett mejl, var en tävling om vilka druvor som ingår i en champagne. Jag skickade snabbt in ett svar. Långt senare får jag veta jag vunnit en producentmiddag m Jaqcesson!!! Hurrreyyy! Sen ser jag datumet, ett datum då jag på inga villkor kan delta :'(

Bara att glömma och gå vidare....
 
Trådskapare
B

Bubblaren

Medlem
SV: Otur

shorepower skrev:
Tufft, men det finns säkert ett antal på forumet som kan hjälpa dig med att ta din plats

Försökte, tänkte jag alltid kunde sälja den till högstbjudande nerd, ni är ju många. Men de tog tillbaka priset och gladde någon annan tävlingsdeltagare istället.
 
Toppen