Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Petrus-fynd i Umeå

Livermore

Medlem
Om man kan kalla 8500 kr för fynd. Köksbaren i Umeå ser jag har detta mytomspunna vin för en relativ spottstyver, årgång 2011.
Även 2011 La Tache för 11 000 kr får väl anses som väldigt bra pris internationellt. Operakällaren har det till exempel för 29 000 kr.

För mig känns flaskorna för billiga. Splitta flaskorna på ett sällskap är de knappt dyra ;)

Här är listan förresten.
http://www.koksbaren.com/upload_dokuments/KB_DRYCK_web.pdf
 

gece

Man vänjer sig.
Verkligen superfynd! Har för mig att Gripsholms värdshus hade liknande priser när jag var där i höstas. Fegade till och tog en Beaucastel -01 istället...
 
Toppen