Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Provning av SQN 14 november

Michel Jamais provning av SQN har varit fullbokad ett tag men en plats har blivit lediga pga återbud. Lägger upp den här då jag vet att det finns ett gäng SQN-fantaster på forumet

Mer info här 2012 SQN Grenache vertikal.pdf

Hejsan,

I sista stund har jag fått ett återbud på den världsunika provningen av Grenache från Sine-Qua-Non.

En motsvarande superexklusiv och komplett provning av de sällsynta och dyrbara vinerna från Sine-Qua-Non har tidigare aldrig gjorts.

Har du eller någon du känner lust och möjlighet att gå nu på onsdag 14 november, tveka inte att höra av dig på denna mejl, eller min mobil 070-787 08 89.

Allra bästa hälsningar,

Michel Jamais
Michel Vin & Gastronomi
www.mvg.nu
michel@mvg.nu
 
Toppen