Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Rabattkod

Mattias Schyberg

Administratör
Ja, @Mattias S nu har du gnölat om en vinkyl sen du började hänga här på forumet.... Kom igen, You can do it! :)

-Och rabattkoden passar ju dig som modelejon också :D
Jag kommer mest troligt fortsätta att "gnöla" ett tag till. I stort sett alla mina pengar läggs på vin, mat och resor och jag har svårt lägga undan det som krävs. Är notoriskt emot att köpa på avbetalning. Jag behöver dock bli bättre och få tummen ur och varje gång jag blir påmind så hamnar jag aningen närmare "köp-knappen". En vacker dag...;)

Å andra sidan så gillar vi på forumet upprepningar. Att annonsera att man har "köpstopp" för att minuten senare bryta det hör ju till forumets DNA, likaså min jakt efter en vinkyl. :D
 

Tomas Lindblom

fd Deppodi
Moderator
Jag kommer mest troligt fortsätta att "gnöla" ett tag till. I stort sett alla mina pengar läggs på vin, mat och resor och jag har svårt lägga undan det som krävs. Är notoriskt emot att köpa på avbetalning. Jag behöver dock bli bättre och få tummen ur och varje gång jag blir påmind så hamnar jag aningen närmare "köp-knappen". En vacker dag...;)

Å andra sidan så gillar vi på forumet upprepningar. Att annonsera att man har "köpstopp" för att minuten senare bryta det hör ju till forumets DNA, likaså min jakt efter en vinkyl. :D

Väldigt välformulerat! Jag känner att mitt köpsug blir starkare och starkare ju mer läser här. Dessutom när man har vetskapen av att erbjudandet är tidsbegränsat.
Hade varit kul att läsa mer om psykologi och analysera våra mönster här på forumet, och svara på frågan "varför" oftare.

Jag är sjuk sugen på ett skåp, men måste prioritera andra saker som ska köpas till hösten. Måste prioritera dessa saker först! Även om min budget i dagsläget skulle klara av ett schysst vinköp.

Jobbigt dilemma!
 

MartinE

Medlem
Jag har gått och funderat och kollat på vinskåp i 3 år nu.. det var ett impulsköp. Jag är dock nöjd att jag fick tummen ur :D
Grattis till köpet! Då är det bara att börja fundera på när du ska köpa nästa skåp och var du ska placera det. Min gissning är att det inte kommer att ta tre år till innan du är där... ;)
 
Toppen