Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Restaurang i Tain l'Hermitage

ae

Medlem
tja!
Någon som har tips på bra restauranger i Tain l'Hermitage? Mangevins verkar vara den som får mest beröm. Le Chaudron är en annan som ofta dyker upp i tips.
 

Martin Berggren

Bad santa
Cave du Taurobole, liten charmig vinbar med bra chark, ost och enklare pastarätter. Brukar göra susen för mig när Mangevins är fullt. Carafes en folie i Tournon på andra sidan floden är också kanon.
 
  • Like
Reactions: ae
Trådskapare
A

ae

Medlem
Tack! Caves Taurobole står också på listan :)
Och numera även Carafes en Foile.
 
Last edited:
Trådskapare
A

ae

Medlem
Le Quai precis vid gångbron på Tain-sidan var trevligt senast jag var där.
Tack! Le Quai var jag vid mitt senaste och enda besök i Tain. Var hyfsat nöjd, men tänkte mig att testa ngt annat denna gång :)
 
Toppen