Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Roliga vinlänkar.

Trådskapare
Jimmy Forsman

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Roliga vinlänkar.

Lite mer seriös, men ändå ganska rolig och uppenbarligen ganska direkt riktad till en internationell kundgrupp. Hur intresserade är de av djuplodande AnalYser av systembolagets nyhetssläpp?

Läs mer på: http://www.infobill.se/

Sen undrar man lite då jag på väg till jobbet bläddrade i Metro och fann en annons från "något sunkit spaggevin som hette typ vino rosso di flänso" som marknadsfördes med 'synnerligen prisvärt 42 kronor, Per Bill, Dina Viner'. Kan det vara så att Pelle medvetet har sänkt kvalitén på Dina Viner så att han kan satsa på att ta sjukt betalt på sina egna internetalster?

Tjoflöjt!

//K
 

Krug88

Medlem
SV: Roliga vinlänkar.

Var inne och kollade på infobill, hur i helvete kan man ge Allegrini amarone 01 hela 97 poäng???
Nog för att jag själv köpte en låda för ett halvår sen, men inte är det värt en sån rating precis...
Fick 99:an 101 poäng då???
 
Trådskapare
Jimmy Forsman

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Roliga vinlänkar.

Krug88 skrev:
Var inne och kollade på infobill, hur i helvete kan man ge Allegrini amarone 01 hela 97 poäng???
Nog för att jag själv köpte en låda för ett halvår sen, men inte är det värt en sån rating precis...
Fick 99:an 101 poäng då???

Lite intressant eller hur?

Det skulle vara intressant att få en inblick i deras sinnen (vinskribenterna alltså).
 
Toppen