Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Salon 1999

Håkan

Medlem
SV: Salon 1999

Det är faktiskt inte så svårt att sälja... Det gäller bara att du betalat dyrt för det och inte gillar det 8)
 

bmf

Medlem
SV: Salon 1999

Fick ett fantastiskt förhandserbjudande från Winefinder igår:

Salon 1999 3720 kr/flaska vid köp av 6 fl

Helt osannolika priser, är det nån som tror dom kommer att få sälja till det priset? Några andra anmärkningsvärda priser i erbjudandet:

Henriot -96 837 kr/flaska vid köp av 6 fl
Bollinger VVF -99 7418 kr/flaska vid köp av 1 fl
Egly-Ouriet BdN NV 1268 kr/flaska vid köp av 6 fl
 
Trådskapare
CH

CH

Medlem
SV: Salon 1999

bmf skrev:
Fick ett fantastiskt förhandserbjudande från Winefinder igår:

Salon 1999 3720 kr/flaska vid köp av 6 fl

Helt osannolika priser, är det nån som tror dom kommer att få sälja till det priset? Några andra anmärkningsvärda priser i erbjudandet:

Henriot -96 837 kr/flaska vid köp av 6 fl
Bollinger VVF -99 7418 kr/flaska vid köp av 1 fl
Egly-Ouriet BdN NV 1268 kr/flaska vid köp av 6 fl

Helt sjuka priser.

Jag gav i princip samma pris för mina Henriot CdE -96 som de tar för sina vanliga Henriot -96 och Egly-Ouriet BdN finns ju i BS för 995:-
Bolly VVF -99 betalade jag 3995:- för ca 2 år sedan och jag skulle anse det som aningens dyrt att betala 3720:- även om det var för en Salon -88

Undrar hur mycket de kommer sälja för de idiotpriserna?
 
SV: Salon 1999

bmf skrev:
Fick ett fantastiskt förhandserbjudande från Winefinder igår:

Salon 1999 3720 kr/flaska vid köp av 6 fl

Helt osannolika priser, är det nån som tror dom kommer att få sälja till det priset? Några andra anmärkningsvärda priser i erbjudandet:

Henriot -96 837 kr/flaska vid köp av 6 fl
Bollinger VVF -99 7418 kr/flaska vid köp av 1 fl
Egly-Ouriet BdN NV 1268 kr/flaska vid köp av 6 fl
Det är inte första gången, de har haft ett antal viner som de sålt med högre priser än SB. Visst, det är alltid kul att undvika monopol men om det kommer med högre priser och sämre vilkor så är man väl på gränsen till dum om man köper.
 
Trådskapare
CH

CH

Medlem
SV: Salon 1999

Blir ganska komiskt när man läser följande på deras hemsida: http://www.winefinder.dk/wine_club.aspx

Billigare än bolaget
Vi garanterar lägre pris än Systembolaget på alla våra Noga Utvalda viner. I vår webbutik finner du också massor av viner som inte finns i Sverige.
 
Toppen