Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Sanlúcar/Jerez/El Puerto - SHERRY

cruz_lilje

/ Cruz Liljegren
Hej allesammans!
Jag bor en bit utanför Jerez sedan förra sommaren och tipsar gärna om vad ni vill. I mångt och mycket är här sig likt, men vågen av terroir-fokuserade viner har äntligen trängt igenom den iberiska halvön och har nu representanter enda ut vid atlantkustens Sanlúcar de Barrameda. (Kan eventuellt även fixa in er på vinbesök bland regionens mörkare, låsta, bodegor.) De som i mitt tycke är de intressantaste.

Fråga på!
 

Mattias Schyberg

Administratör
Hej allesammans!
Jag bor en bit utanför Jerez sedan förra sommaren och tipsar gärna om vad ni vill. I mångt och mycket är här sig likt, men vågen av terroir-fokuserade viner har äntligen trängt igenom den iberiska halvön och har nu representanter enda ut vid atlantkustens Sanlúcar de Barrameda. (Kan eventuellt även fixa in er på vinbesök bland regionens mörkare, låsta, bodegor.) De som i mitt tycke är de intressantaste.

Fråga på!
Har inga frågor på lager men gillar initiativet. Klart uppskattat! :)
 
Toppen