SAS - dags klippa banden med dem?

Diskussion i 'Vin' startad av StefanAkiko, 11 maj 2014.

1. Mattias S

Mattias S Administratör

Tänk att till och med en tråd om SAS kan landa i kritik mot SB och monopolet. :D Hur blir det med partiet Fina Vinare egentligen, jag menar, Piratpartiet finns ju, så varför inte FV?

Jag är dock norrmän så jag kan bara rösta kommunalt, men ett sånt här parti skulle nog få mig att få tummen ur och äntligen bli svensk :)

2. kayaker

kayaker Cyklist

Gissningsvis Menzies Aviation som sjabblat. Det kan förstås vara något annat bolag också - vet inte vilka BA anlitar - men jag har egna erfarenheter av att Menzies bara låtit grejorna stå, den gången på Kastrup.

3. Mattias S

Mattias S Administratör

Spelar ingen roll vem som har sjabblat, i mina papper så är det BfA som står som ansvariga, speciellt rörande deras urusla kundtjänst. ;)

4. StefanAkiko

StefanAkiko Pendeldricker Tokyo, London och Umeå

Partiet borde nog kanske heta:
    Vinistiskt Initiativ, V! eller VI!

Och sträva mot... Ähum, kanske en egen tråd blir bättre :rolleyes:
    Startar den nu!

5. Jos

Jos Medlem

Flög med SAS häromdagen i GO. Planet, 737, kändes sprillans, servicen var på topp och jag blev tom bjuden(!?) på 2 Wasa Sandwich jag beställde. Har svårt att komma på vad som skulle kunnat gjorts bättre. Möjligen om de rullat ut en röd matta när vi klev av ;)

6. StefanAkiko

StefanAkiko Pendeldricker Tokyo, London och Umeå

...eller bytt ut Wasa Sandwich mot en riktig macka med riktiga ingredienser?
    Sedan vore det ju onekligen trevligt att flyga t Japan i en ny kärra, men det dröjer till 2017 innan den rutten MIN RUTT är uppgraderad. Inte ens Air China har det sämre ombord...

Dela sidan