Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Sideways i Kalifornien

Mattias Schyberg

Administratör
Hej!
Arbetar på SVT:s Landgång som researchar ett program i Kalifornien. Har ni tips på karismatiska vinodlare, intressanta vinsorter eller vingårdar?
Någon som ska resa dit i november och provsmaka sig runt?
Kontakta mig gärna på karin.ekberg@svt.se
Jag kan tycka att Santa Barbara är ett måste i Kalifornien. Läs gärna denna tråd, där det mesta mellan himmel och jord rapporteras...
 

Tomas Lindblom

fd Deppodi
Moderator
Hej!
Arbetar på SVT:s Landgång som researchar ett program i Kalifornien. Har ni tips på karismatiska vinodlare, intressanta vinsorter eller vingårdar?
Någon som ska resa dit i november och provsmaka sig runt?
Kontakta mig gärna på karin.ekberg@svt.se

Vad är det för research? Handlar det om någonting som kommer att visas i TV eller skrivas i tidningen?
 
Toppen