Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Skönt forum!

Cronan

Medlem
Har suttit framför datan hela förmiddagen och tittat runt på detta forum! Mycket rolig läsning och bra vintips har jag hittat. Ni som skriver här verkar ju ha rätt exklusiv (dyr) smak, så om man fortsätter följa trådarna kommer ens vinkonto antagligen att sprängas!! "Krug" som driver forumet borde egentligen få förtjänstmedalj och % av bolagets ökade försäljning!! ;D

PS. Har inte hittat någon tråd ala "Vilka är vi på forumet" där man får skriva några rader om vem man själv är. Vore kul läsning tror jag!

/Joakim
 

Helen

Medlem
SV: Skönt forum!

Cronan, välkommen till forumet, ja det är ett väldigt skönt forum med mycket kunskap och många skratt.
 

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Skönt forum!

Om det inte vore för att jag djupt och innerligt hatade systembolaget och antagligen skulle få exem av medaljen så låter det som en strålande idé med att jag får del av Stora Satans omsättning!

Välkommen hit Cronan och hoppas att du får mycket nytta och nöje av att vara delaktig här. Att vi har en speciellt exklusiv smak skulle jag inte vilja säga, men det vi som är aktiva här har gemensamt är att vi är passionerade när det kommer till viner. Även om vi inte är världens rikaste personer så drivs man ju av en vilja att prova och uppleva olika viner, och då kostar man ju på sig lite mer. Sen är det ju också så att ju mer man provar ju mer, och ju bättre, vill man prova i framtiden. Så det är en ond cirkel som slutar med att man sitter och gnäller om att man har för få Krug 1988 i vinkällaren. Nu ska vi bara se hur lång tid det tar innan du också börjar klaga på att du har för lite skumpa i källaren!
 

EuphoniC

Medlem
SV: Skönt forum!

Mycket rolig läsning och bra vintips har jag hittat. Ni som skriver här verkar ju ha rätt exklusiv (dyr) smak, så om man fortsätter följa trådarna kommer ens vinkonto antagligen att sprängas!!

Ja, dom har redan fört mig ned i ekonomiskt fördärv :-\ :'( ;D
 
Trådskapare
C

Cronan

Medlem
SV: Skönt forum!

Tack för det varma välkomnandet! Får väl se hur det blir med budgeten i framtiden! =)
 

Arvid

Medlem
SV: Skönt forum!

Jag kan inte mer än hålla med. Trevligt ställe. Hoppas att man har tid att titta in då och då.
 
Toppen